Tillbaka - lite mer ensam, lite mer hatisk

Hej! Välkommen! Är det någon här? *ekar* Oavsett om ni är här eller inte (jag skiter lite i vilket) så är jag tillbaka! Och med "jag" menar jag Igor. Vart har jag varit? Vad har jag gjort? Varför hände inget på bloggen? Jag vet inte. I ärlighetens namn orkar jag icke heller försöka förklara det för er! Men en sak är säker: Jag är tillbaka. Mina medbloggare insåg väl att de hade viktigare saker för sig än att kräla och gnälla på internet. Jag? Nä, jag har tid för det.
 
 
Men jag, självaste Igor, är tillbaka, och det kanske var jag om var mest hatisk hela tiden? Välkommen till min tjärpöl i hörnet av internet! Här kommer ni inte få läsa några desperata försök till uppdateringar varje dag, såsom man ser på varenda hästblogg. Nej, det blir knappast intressant, vilket hela hästbloggvärlden kan vittna om på varenda jävla hästblogg med "dagens ridpass". Nej, tack! Här får ni läsa när hatet smugit sig på. Varken mer eller mindre. Ungefärlig mängd uppdatering? Ni är väl för envisa! Räkna med något då och då varje vecka. Mer en så kan jag knappast bidra med om det ska fortsätta hålla ribban, likt en B-tränare redo att knocka knäna ur led på en hopphäst.
 
Igor - älskare av hat, hatare av brusten logik
Hästmemes | Hippiebloggen Igor, Hippien Igor | |
#1 - - Klara Forsström:

"likt en B-tränare redo att knocka knäna ur led på en hopphäst." HAhahaha härligt att du är tillbaka Igor!

Svar: Jag är stolt över den där.
hippiebloggen.blogg.se

Upp